El certificat idCat es podrà obtenir a l’Ajuntament de Premià de Mar

| Miquel Buch

A partir de dimecres dia 15, les persones interessades en tenir el certificat idCAT el podran sol·licitar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament.

El certificat idCAT és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet, permet operar amb diferents administracions i assegura la integritat de les dades que enviades, així com la seva confidencialitat.

També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web amb totes les garanties. Cal tenir present que sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari per garantir les dades personals.
Aquest certificat està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya – Consorci AOC.

Les persones interessades poden adreçar-se a l’OAC, preferentment amb cita prèvia a aquest enllaç: http://citaprevia.pdm.cat/Paginas/CatalogWeb.php?Lang=1
Horaris:
Hivern (del 16 de setembre al 15 de juny):
De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
Dimarts i dijous, de 14 a 19.30 hores
Estiu (del 16 de juny al 15 de setembre, Setmana Santa i Nadal):
De dilluns a divendres, de 9 a 14h.